LEVERINGKOSTEN REEDS VANAF € 55!

 Ons nieuw adres : Carrettestraat  10 F/G  unit C3   te 2170 Merksem

Ruime parking voorzien op de site achteraan

De openingsuren zijn dezelfde gebleven van maandag tot en met vrijdag van 09 u tot 17 u.

Opgelet! Wij zijn open elke eerste zaterdag van de maand

 

Bij outlet-kantoormeubelen geven we tweedehands en ex-toonzaal meubilair een tweede leven.

Dankzij een grondig technisch nazicht en een volledige dieptereiniging ziet het meubilair er weer als nieuw uit!

Stap 1: Technisch Nazicht

In ons atelier wordt alle meubilair nagekeken op volgende punten:

  • Mechaniek en bewegende delen
  • Bekleding op gaten, scheuren, pillen e.d.
  • Schuim in zit en rugkussens in orde (stoelen)
  • Armleggers in goede staat (stoelen)
  • Wielen allen goed rollend (stoelen)
  • Gaslift voor de zithoogte verstelling (stoelen)
  • Legborden goed bevestigd (kasten)
  • Stabiliteit onderstel op degelijkheid

Indien nodig worden onderdelen vervangen en herstellingen uitgevoerd.

Outlet-Kantoormeubelen heeft daarvoor een ruime voorraad wisselstukken beschikbaar van alle courante merken.

 

Stap 2: Reinigen en desinfecteren

Voor de reiniging van stoelen heeft outlet-kantoormeubelen een speciaal proces:

De reiniging van de stoel begint in de hoge luchtdruk box waar de kussens en bekleding volledig stofvrij gemaakt worden. Via een zware compressor wordt alle opgeslagen stof uit de kussens verwijderd.

Vervolgens brengen we de stoel naar onze stoomkamer waar de stoel dieptereiniging met stoom. Hierdoor worden alle micro-organismen zoals virussen, bacteriën en huismijt verwijderd.

Tijdens het reinigen en desinfecteren gebruikt Ergoline uitsluitend duurzame reinigingsmiddelen die volledig biologisch afbreekbaar zijn en gecertificeerd zijn met het Europees Ecolabel (DE/020/211).

Alle andere meubels worden door ons team van magazijniers handmatig ontstoft en gereinigd met een ecologisch reinigingsmiddel.